Четвер, 27.06.2019, 08:51
Приветствую Вас Гість | RSS

Ладижинська сеціальна загальноосвітня школа - інтернат

Меню сайту
Форма входу
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Чи потрібно розвивати інклюзивну освіту в Україні?
Всього відповідей: 33
УНІАН
Block title
Block content

Методична робота

Протягом 2017/2018 навчального року були створені умови для підвищення теоретичного і професійного рівня вчителів та вихователів на курсах перепідготовки при Черкаському інституті післядипломної освіти. Успішно пройшли курси підвищення кваліфікації за спеціальностями:

  • вихователів шкіл-інтернатів – 2;
  • вчителів початкових класів – 1;

Організація методичної роботи протягом року ґрунтувалася на діагностичній основі, вивченні та аналізі результативності навчально-виховного процесу, рівня професійної підготовки педагогічних кадрів. У 2017-2018 навчальному році педагогічний колектив працював над єдиною педагогічною темою: «Підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та виховання».

Методична робота школи була спрямована на підвищення науково-методичного рівня, методичної підготовки та професійної майстерності педагогічних кадрів. Головна мета здійснення методичної роботи – це зростання педагогічної майстерності педагогічного колективу загалом і кожного зокрема. Найважливіші принципи, на основі яких здійснюється науково-методична роботу в школі: системність, зв'язок із життям, актуальність, науковість, наступність, творчий характер. З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, яка координувала всю методичну роботу, акумулювала нові передові ідеї і втілювала їх в життя. Структура методичної ради органічно поєднувала розгляд основних методичних тем педагогічної ради.

  • ради організовували і координували методичну роботу в школі: розглядали на своїх засіданнях важливі питання навчально-виховного процесу, погоджували плани роботи методичних об’єднань, розглядали питання педагогічної майстерності, вивчення і впровадження педагогічного досвіду, інноваційних технологій, результативність форм методичної роботи. Методична робота в школі була спрямована на реалізацію права учнями отримати якісну спеціальну освіту, враховуючи особливості психофізичного розвитку кожного учня, їх соціалізацію. Як результат роботи, слід відмітити, належний рівень підготовки вихованців інтернату до самостійного життя і праці.

Методична робота з педагогічними працівниками реалізовувалась як через традиційні (колективні та індивідуальні), так і інноваційні форми її організації. Усі колективні форми методичної роботи у навчальному закладі використовувалися з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів діяльності, вивчення і поширення ефективного педагогічного досвіду, педагогічної інформації. Використання традиційних та інноваційних форм організації методичної роботи допомагало вчителям проводити уроки відповідно до сучасних вимог.

Учителі працювали за річною темою самоосвіти, тісно пов’язаною з єдиною педагогічною темою навчального закладу, опрацьовували спеціальну літературу, систематизують дидактичний матеріал.

Надання методичної допомоги молодим спеціалістам здійснювалося через систему наставництва, проведення індивідуальних консультацій, занять.

В школі працювало 5 методичних об’єднання – вчителів трудового навчання (керівник Школенко О.О.), вихователів (керівник Цоколенко Н.М.), класоводів та класних керівників (керівник Чепіга О.Я,), вчителів предметників (керівник Ісько Т.П.), вчителів початкових класів (керівник Листопад К.Г.). Усі методичні об’єднання працювали згідно плану роботи методичного об’єднання. На засіданнях методичних об'єднань школи вивчався зміст програм, їх методичний супровід; опрацьовано наукову та методичну літературу з питань упро­вадження інноваційних технологій; заслухано інформацію про здійснення самоосвіти.

У діяльності методоб’єднань практикувалися різноманітні види роботи: заслуховування й обговорення доповідей, взаємовідвідування відкритих уроків і виховних заходів, вивчення методичних матеріалів, практичні заняття, круглі столи, методичні посиденьки та ін. Учителі обговорювали питання вивчення та аналізу стану викладання, рівня та якості навчальних досягнень школярів з окремих предметів, шляхи вдосконалення виховного процесу, розглядалися питання застосування нових педтехнологій, обмінювались власним досвідом, знайомились з новинками методичної літератури.

Дієвою формою обміну досвідом було проведення відкритих уроків, відкритих виховних спрямувань, заходів, свят. Результатом постійної методичної роботи стало підвищення рівня методичної підготовки педагогічного колективу. Більшість відвіданих протягом року уроків проведено на високому методичному рівні.

Під час аналізу й обговорення відкритих уроків забезпечувалася цілеспрямованість обговорення, науковість аналізу, принциповість у поєднанні з доброзичливістю у критичних зауваженнях, поєднанні аналізу уроку з практичними рекомендаціями, підведенні його підсумків кваліфікованими спеціалістами.

З метою більш досконалого вивчення стану викладання навчальних предметів та проведення позаурочних заходів в 2017/2018 навчальному році, методичними об’єднаннями вчителів були проведені предметні місячники, тижні, двотижневики, підсумки яких відображені наказами по школі.

  • в роботі вчителів сприяла творча активність, взаємодопомога та взаємовідвідування уроків, обмін досвідом під час проведення відкритих уроків, використання нестандартних форм організації навчального процесу, доцільне використання наочності та тісний зв'язок в роботі з вчителем розвитку мовлення, вихователями, батьками. Методична робота в школі стимулює окремих педагогічних працівників до підвищення кваліфікаційної категорії. Одним із основних засобів стимулювання росту професійної майстерності вчителів є атестація педкадрів. Атестація педагогічних працівників школи у 2017/2018 навчальному році проводилось згідно «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України», затвердженого наказом МОН України №930 від 06.10.2010 року, та наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 20.12.2011 за №1473 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», плану роботи атестаційної комісії школи.

Відповідно до закону України «Про освіту», з метою активізації творчої діяльності, стимулювання неперервної фахової та загальної освіти педагогічних працівників, підвищення їх персональної відповідальності за результати навчання і виховання дітей, школа постійно направляє педпрацівників на курсове підвищення кваліфікації. Був розроблений перспективний план курсового підвищення кваліфікації. План на 2017-2018 н.р виконаний.

Минулого навчального року було атестовано 11 педагогічних працівників. Було затверджено графік атестації педагогічних працівників навчального закладу та графік відкритих уроків. Протягом року педпрацівники, які атестувалися у 2017-2018 навчальному році, провели відкриті уроки, виховні спрямування, виступили на засіданнях методичних об’єднань.

План роботи методичної ради

Ладижинської спеціальної загальноосвітньої

школи – інтернату

на 2018 – 2019 н.р.

Інформація відсутня

Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Хмаринка тегів
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини освіти
Освітній портал