Четвер, 22.11.2018, 12:20
Приветствую Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
УНІАН
Корисні посилання.




Кнопка нашого сайту

Нормативно правові акти

Основні завдання та нормативно-правові засади діяльності

Ладижинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Черкаської обласної ради (далі - спеціальна школа школа-інтернат) – це загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку,  що забезпечує реалізацію права таких громадян на здобуття повної загальної середньої освіти та здійснює заходи з реабілітації.

Спеціальна  школа-інтернат - загальноосвітній навчальний заклад, що забезпечує здобуття певного рівня освіти, професійну орієнтацію та підготовку, проводить корекційно-розвиткову роботу з дітьми, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, умови проживання та утримання – за рахунок держави

Спеціальна загальноосвітня школа - загальноосвітній навчальний заклад з продовженим днем, що забезпечує навчання, виховання та корекційно-розвиткову роботу дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за рахунок держави.  Спеціальна школа –інтернат є  двоступеневою: I ступінь — початкова школа (підготовчий клас, 1-4 класи, строк навчання 5 років); II ступінь – основна школа (5-9 (10) класи, строк навчання 5 (6) років);

Спеціальна школа школа-інтернат у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про психіатричну допомогу», Положенням про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 № 964 (із змінами), цим Положенням та власним статутом. Спеціальна школа-інтернат діє на підставі Статуту, який розробляється на основі Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 № 964 (із змінами),  цього Положення з урахуванням виду спеціальної школи - інтернату та особливостей її діяльності.

Відповідно до Закону України "Про реабілітацію інвалідів в Україні" спеціальна школа (школа-інтернат) за змістом реабілітаційних заходів належить до    установ    психолого-педагогічної   реабілітації   та    здійснює    комплексну реабілітацію дітей-інвалідів відповідно до державних соціальних нормативів у сфері реабілітації.

Головними завданнями спеціальної школи (школи-інтернату) є:

-         забезпечення  права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з корекційно-розвитковою роботою, медичною реабілітацією;

-         розвиток природних здібностей і обдарувань, творчого мислення вихованців, здійснення їх допрофесійної та професійної підготовки, формування соціально адаптованої особистості;

-         сприяння засвоєнню учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя, початкових трудових умінь і навичок;

-         сприяння фізичному і психічному розвитку дітей;

-         забезпечення у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахуванням стану здоров'я, особливостей психофізичного розвитку учнів (вихованців);

-         здійснення соціально-педагогічного патронату: надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з метою забезпечення їх активної участі в комплексній навчально-виховній, корекційно-розвитковій роботі.


Діяльність спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату будується на таких принципах:

-         колективної спрямованості;

-         гуманізму, демократії, доступності і рівності можливостей для кожної дитина в повній реалізації її здібностей;

-         пріоритетності загальнолюдських цінностей над політичними та класовими інтересами;

-         органічного зв’язку з національною культурою, історією, традиціями;

-         незалежності школи-інтернату від політичних, громадських і релігійних організацій;

-         світського та наукового характеру освіти;

-         диференційованого підходу в корекційному навчанні і вихованні;

-         поєднанні державного управління з громадським самоуправлінням.

Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Хмаринка тегів
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини освіти
Освітній портал