Четвер, 22.11.2018, 12:24
Приветствую Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
УНІАН
Корисні посилання.




Кнопка нашого сайту

МО класних керівників

Для керування виховним процесом у школі створено методичне об’єднання класних керівників.

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

МО класних керівників планує свою згідно плану роботи школи та методичного об’єднання. Щовересня проводиться аналіз за минулий рік, визначаються напрямки виховної роботи на новий навчальний рік, обирається секретар. Кожного засідання методичне об’єднання класних керівників прагне удосконалювати форми і методи роботи, піднімати ряд актуальних проблем, характерних для виховання сучасного школяра.

Робота методичного об`єднання класних керівників спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.

Завдання МО класних керівників :

־   удосконалення та підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи;

־   створення умов для виконання єдиних принципових підходів до виховання учнів;

־    забезпечення класних керівників сучасними виховними технологіями і знаннями сучасних форм і методів роботи;

־    координація планування, організації і педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

־   вивчення, узагальнення і використання в практиці перспективного педагогічного досвіду роботи класних керівників;

־    сприяння становленню і розвитку системи виховної роботи школи і класів.

Функції методичного об’єднання класних керівників:

Організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

Координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

Планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

Організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

Обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів матеріалами узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

Оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

МО класних керівників працює над:

  • Формуванням позитивного ставлення до навчання у дітей.
  • Створенням сприятливого мікроклімату, корекцією міжособистісних стосунків у дитячому колективі.
  • Соціальна адаптація дітей.

Шляхи реалізації проблеми

- прищеплення учням потреби в оволодінні новими знаннями;

- виховувати повагу до державної символіки, законодавства України;

- формування національної свідомості до рідної землі, українського народу, родини;

- забезпечення дотримання режиму роботи школи, правил для учнів, норм моралі;

- запобігання негативним проявам серед учнівської молоді, безпритульності та підліткової злочинності.

Однією з основних проблем у виховній роботі з учнями є налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвиток творчого потенціалу дитини та профілактична робота, направлена на правовий аспект у вихованні учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина – це особистість. А кожна особистість потребує творчого підходу, великого  терпіння і любові з боку вчителя, вихователя. Тільки при такому підході до справи є шанс розкрити і розвинути усі кращі сторони чутливої дитячої душі, творчого потенціалу дитини.

Діагностична карта членів МО класних керівників

ПІП вчителя
Клас
Стаж
Категорія
Проблемне питання
Фаренюк
Віра
Петрівна
1
25
Вища
Роль сім'ї у профілактиці
відхилень у поведінці дитини
Листопад
Катерина
Григорівна
2
32
Вища
Виховання дисциплінованості,
охайності, зібраності. Згуртування
дитячого колектива
Пасічник
Лідія
Михайлівно
3
28
І
Розвиток індивідуальних
здібностей, забезпечення
умов їх реалізації
Власюк
Ольга
Іванівна
4
26
І
Співпраця сім'ї і школи
Цоколенко
Людмила
Миколаївна
5
24
І
Виховання в учнів почуття єдності
з природою, відповідальності
за її збереження
Чепіга
Олександр
Якович
6
3
ІІ
Виховання в учнів правил
культурної поведінки
Школенко
Олена
Олексіївна
7
17
Вища
Виховання в дітей почуття
дружби та товаришування
Біленко
Катерина
Павлівна
8
2
Спец.
Виховання здорового способу
життя,відповідального ставлення
до власного здоров'я
Юрченко
Марія
Дмитрівна
9-А

Вища
Виховання в учнів почуття
відповідальності, патріотизму та
любові до Батьківщини
Світовенко
Оксана
Павлівна
9-Б
23
9 розр.
Робота над згуртованістю,
вироблення навичок культури
поведінки, виховання поваги до інших
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Хмаринка тегів
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини освіти
Освітній портал