Четвер, 21.03.2019, 15:27
Приветствую Вас Гість | RSS

Ладижинська сеціальна загальноосвітня школа - інтернат

Меню сайту
Форма входу
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Чи потрібно розвивати інклюзивну освіту в Україні?
Всього відповідей: 33
УНІАН
Block title
Block content

Методична рада школи

Науково-методична рада школи очолює і організовує роботу щодо наукового і методичного вдосконалення навчально-виховного процесу і підвищення кваліфікації та конкурентоспроможності педагогів.

У своїй роботі науково-методична рада школи ставить перед собою такі завдання:

1. Створення умов для постійного підвищення освітнього та кваліфікаційного рівнів педагогів, оновлення професійних і загальноосвітніх знань учителів, вихователів, збагачення духовного й інтелектуального потенціалу педагогічних кадрів.

2. Вивчення педпрацівниками теорії і методики навчання та виховання учнів з особливими освітніми потребами, актуальних питань спеціальної психології, досягнень науки з певного напряму діяльності, оволодіння сучасною методологією.

3. Ознайомлення з новими навчальними програмами та підручниками, виявлення їхніх особливостей і вимог, вивчення нових складних програмних тем із використанням додаткового наукового матеріалу;

4. Впровадження в навчально-виховний процес новітніх теоретичних розробок, передового педагогічного досвіду, сучасних інноваційних технології та адаптація їх до учнів з особливими освітніми потребами.

5. Інформація про нові книги, методичні рекомендації, статті в педагогічних виданнях щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.

6. Системне вивчення стану навчальних досягнень учнів з певних предметів та стан виховної роботи з ними.

7. Спонукання і сприяння самоосвіті педагогів з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності.

Науково-методична рада спрямовує діяльність педагогічного колективу за такими основними напрямами:

 - упровадження в навчально-виховний процес нового змісту загальної середньої освіти та сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;

 -  використання інноваційних форм і методів освітньої діяльності;

 - забезпечення психолого-педагогічних умов для всебічного розвитку особистості розумово відсталого школяра;

 - створення умов для постійного вдосконалення професійної компетентності педагогів.

 

У 2018–2019 н.р. педагогічний колектив школи працює над проблемою

«Підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та виховання».

Склад методичної ради школи-інтернату на 2018/2019 навчальний рік:

        Супрунець С.В.. – директор, голова методичної ради;

  • Чепіга Ю.С. – заступник директора з навчально роботи, секретар методичної ради;
  • Чепіга О.Я. – заступник директора з виховної роботи, голова методичного об’єднання класних керівників;
  • Фаренюк В.П. – голова методичного об’єднання вчителів початкових класів;
  • Ісько Т.П. – голова методичного об’єднання вчителів предметників;
  • Школенко О.О. - голова методичного об’єднання вчителів трудового навчання;
  • Білопольська А.А. – голова методичного об’єднання вихователів;

       Для того, щоб учитель забезпечував особистий професійний ріст, досліджував, практично осмислював, вносив свої корективи, методична рада проводить таку роботу:

-         забезпечує вчителя необхідною методичною літературою;

-         визначає час для організації методичної роботи вчителів;

-         напрацьовує систему підпорядкування та делегування повноважень у рамках організації науково-методичної роботи.

-         допомагає методичним об’єднанням, творчим групам в процесі добору необхідних матеріалів і координує роботу проектів, програм;

-         створює умови до самовдосконалення вчителя.

Форми роботи методичної ради

 Методична рада школи у процесі здійснення методичної роботи з учителями формує й розвиває  вміння педагогів аналізувати особисту діяльність; концентрувати волю для досягнення поставленої мети; бачити, розуміти й усвідомлювати проблеми, визначати конкретну мету; оптимально добирати зміст, необхідні форми і методи педагогічної діяльності; проектувати й планувати власну роботу; володіти методами педагогічної діагностики; організувати власну діяльність; взаємодіяти з оточуючими.

Таким чином, методична рада школи спрямовує зміст форм методичної роботи на виконання чинних законів і нормативно-правових актів про освіту, сприяє підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу, створює умови для підвищення професійного рівня педагогів і рівня інформаційної компетенції, сприяє науково-дослідницькій діяльності педагогів, вивчає та популяризує досвід творчих педагогів закладу, знайомить із передовими педагогічними досягненнями вчителів регіону, України, світу.

Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Хмаринка тегів
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини освіти
Освітній портал