Четвер, 22.11.2018, 12:18
Приветствую Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
УНІАН
Корисні посилання.




Кнопка нашого сайту

Методична рада школи

Науково-методична рада школи очолює і організовує роботу щодо наукового і методичного вдосконалення навчально-виховного процесу і підвищення кваліфікації та конкурентоспроможності педагогів.

У своїй роботі науково-методична рада школи ставить перед собою такі завдання:

1. Створення умов для постійного підвищення освітнього та кваліфікаційного рівнів педагогів, оновлення професійних і загальноосвітніх знань учителів, вихователів, збагачення духовного й інтелектуального потенціалу педагогічних кадрів.

2. Вивчення педпрацівниками теорії і методики навчання та виховання учнів з особливими освітніми потребами, актуальних питань спеціальної психології, досягнень науки з певного напряму діяльності, оволодіння сучасною методологією.

3. Ознайомлення з новими навчальними програмами та підручниками, виявлення їхніх особливостей і вимог, вивчення нових складних програмних тем із використанням додаткового наукового матеріалу;

4. Впровадження в навчально-виховний процес новітніх теоретичних розробок, передового педагогічного досвіду, сучасних інноваційних технології та адаптація їх до учнів з особливими освітніми потребами.

5. Інформація про нові книги, методичні рекомендації, статті в педагогічних виданнях щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.

6. Системне вивчення стану навчальних досягнень учнів з певних предметів та стан виховної роботи з ними.

7. Спонукання і сприяння самоосвіті педагогів з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності.

Науково-методична рада спрямовує діяльність педагогічного колективу за такими основними напрямами:

 - упровадження в навчально-виховний процес нового змісту загальної середньої освіти та сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;

 -  використання інноваційних форм і методів освітньої діяльності;

 - забезпечення психолого-педагогічних умов для всебічного розвитку особистості розумово відсталого школяра;

 - створення умов для постійного вдосконалення професійної компетентності педагогів.

 

У 2012–2013 н.р. педагогічний колектив школи працює над проблемою

„Реалізація особистісно зорієнтованого принципу організації навчально-виховного процесу засобами системного підходу до соціальної адаптації дітей з легкою розумовою відсталістю на засадах педагогіки життєтворчості”

Склад методичної ради школи-інтернату на 2012/2013 навчальний рік:

Супрунець В.О.– голова методичної ради;

Ісько Т.П. - секретар методичної ради, відповідальна за вивчення і аналіз стану навчально – виховного процесу;

Печена І.О. – член методичної ради, відповідальна за реалізацію системи виховної роботи, голова методичного об’єднання класних керівників;

Рибак Л.І. – член методичної ради, відповідальна за організацію учнівського самоврядування;

Власюк О.І. – член методичної ради, голова методичного об’єднання вчителів початкових класів.

Данильчук Л.О. – член методичної ради, голова методичного об’єднання вчителів-предметників класів.

Горенко Л.Ю. – член методичної ради, голова методичного об’єднання вихователів.

Юрченко М,Д. – член методичної ради, голова методичного об’єднання вчителів трудового навчання.

       Для того, щоб учитель забезпечував особистий професійний ріст, досліджував, практично осмислював, вносив свої корективи, методична рада проводить таку роботу:

-         забезпечує вчителя необхідною методичною літературою;

-         визначає час для організації методичної роботи вчителів;

-         напрацьовує систему підпорядкування та делегування повноважень у рамках організації науково-методичної роботи.

-         допомагає методичним об’єднанням, творчим групам в процесі добору необхідних матеріалів і координує роботу проектів, програм;

-         створює умови до самовдосконалення вчителя.

Форми роботи методичної ради

 


Методична рада школи у процесі здійснення методичної роботи з учителями формує й розвиває  вміння педагогів аналізувати особисту діяльність; концентрувати волю для досягнення поставленої мети; бачити, розуміти й усвідомлювати проблеми, визначати конкретну мету; оптимально добирати зміст, необхідні форми і методи педагогічної діяльності; проектувати й планувати власну роботу; володіти методами педагогічної діагностики; організувати власну діяльність; взаємодіяти з оточуючими.

Таким чином, методична рада школи спрямовує зміст форм методичної роботи на виконання чинних законів і нормативно-правових актів про освіту, сприяє підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу, створює умови для підвищення професійного рівня педагогів і рівня інформаційної компетенції, сприяє науково-дослідницькій діяльності педагогів, вивчає та популяризує досвід творчих педагогів закладу, знайомить із передовими педагогічними досягненнями вчителів регіону, України, світу.

План роботи методичної ради школи можна подивитись тут:

http://ladinternat.ucoz.ru/load/metodichna_robota/plan_roboti_naukovo_metodichnoji_radi_shkoli_na_2012_2013_n_r/9-1-0-31

Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Хмаринка тегів
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини освіти
Освітній портал